You need help?

Έφτασε το πακέτο μου χτυπημένο και φθαρμένο! Το αντικείμενο που παρέλαβα έχει υποστεί ζημία! Τι κάνω τώρα;

Όπως αναφέραμε, είστε καλυμμένοι αυτόματα για κάθε μεταφορά που εκτελούμε για εσάς έως εμπορεύματα αξίας 500€!
Σημαντική υποσημείωση: Για να μπορέσουμε να αναλάβουμε την ευθύνη και να διερευνήσουμε το θέμα της ζημιάς του πακέτου σας, ώστε να μπορέσουμε να σας παρέχουμε την ασφάλιση, θα πρέπει κατά την παραλαβή του πακέτου σας να δηλώσετε ότι το δέμα έχει υποστεί ζημία! Έχετε κάθε δικαίωμα να ελέγξετε το πακέτο σας κατά την άφιξη του από την courier και για οποιαδήποτε φθορά η ζημία εντοπίσετε (να το αναγράψετε στο voucher) και να το επιστρέψετε πίσω. Εφόσον όμως το παραλάβετε και υπογράψετε την παραλαβή του πακέτου, δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη από εκεί και ύστερα.


Ο ανωτέρω κανονισμός δεν ισχύει για τους ακόλουθους τύπους των ζημιών :

• Ζημία από πρόθεση / ζήλο
• συνήθη φθορά
• καθυστερήσεις , ανεξάρτητα από την αιτία
• Οι ηλεκτρικές παρεμβολές ή μη λειτουργίας των αγαθών χωρίς προφανή εξωτερικές ζημιές

 

 

LiveZilla Live Chat Software